Félévi bizonyítvány

Hát, végre eljött a nap, mikor Dani hazahozta a féléves bizonyítványát, vagyis a szöveges értékelését. A negyedéveshez sokat javult, én kicsit rosszabbra számítottam. Egy órán keresztül dícsértük mamával, és nem győztük mondani neki, hogy mennyire büszkék vagyunk rá, és ő is nagyon büszke lehet magára. Mert igazán megérdemli a dícséretet. Ezt látva már nem érdekel, hogy ő áll a legrosszabbul jutalomkártyából. Addig, míg ilyen jól tanul, és ösztönzés nélkül, addig semmi baj nincs.

Ráadásul ma volt újabb ültetés, egy kisfiút Bazsit kapta padtársul, biztos jól ki fognak jönni egymással, elvégre ismerik egymást már jól. És kicsit hátrébb is ültették, úgy látszik a tanítók arra gondoltak, hogy már nem igényel olyan felügyeletet, mint pár hónappal ezelőtt.
Összesített értékelés:

Kíválóan teljesített: rajz, technika és testnevelés

Jól teljesített: magyar, környezetismeret, ének és matematika

Magatartás: szeptember változó, október és november jó, decemberben példás



Szorgalom: szeptember-október-november-

decemberben jó

Magatartás:

Társas kapcsolatai: barátkozó- udvarias

Általában magatartása, viselkedése: fegyelmezett- illemtudó, néha zavarja társait

Beilleszkedése: szívesen jár iskolába, többször kell figyelmeztetni a házirend betartására, nevelőire hallgat



Figyelme: életkorának megfelelő

Szorgalom:

Tanuláshoz való viszonya, aktivitása: életkorának megfelelő

Munkatempója: átlagos

Munkáinak minősége: keveset hibázik, füzete: tiszta

Felszerelése: hiánytalan, ceruzái általában rendben, egyedül pakol be





Magyar:

Általános tájékozottsága: széleskörű, saját és családja adatait jól ismeri

Beszédkészsége: korának megfelelő

Szókincse: választékos, életkorának megfelelő

Hangok felismerése: hibátlan, biztos

Emlékezete: életkor szerinti



Hangok ejtése: tiszta, szabályos


Szavak hangokra  bontása: önálló, gyors, hibátlan

Hangösszevonása: könnyed, 2-3 hangot könnyen von össze

Betűfelismerése: hibátlan, biztos

Betű összeolvasása: gyors, hibátlan



Szavak szótagokra bontása: érzi, önállóan végzi

Íráshasználata: szívesen ír

Kézhasználata: jobbkezes

Betűelemek alakítása: megfelelő, tetszetős

Betűelemek kapcsolása: szabályos

Írás diktálás után: megfelelő ütemű, kevés hibával ír



Füzetének írásának külleme: megfelelő

Matematika:

Számfogalma: kialakult 10-ig

Mennyiség, művelet megjelenítése eszközzel: kevés hibával végzi

A kisebb, nagyobb, egyenlő jel használata: biztos

A számszomszédokat: meg tudja állapítani



Mennyiségek csoportosítása: néha hibázik


Számok sorba rendezése: hibátlan, megfelelő tempóban végzi

Környezetismeret:

Ismeretei: életkorának megfelelő

Tapasztalatai a természetről: életkorának megfelelő



A természet, környezet értékeihez való viszonya: óvja, figyel rá

Ének-zene

Énekhez való viszonya: szívesen énekel, körjátékokban szívesen vesz részt

Ritmikai készsége: megfelelő

Éneklése: életkorának megfelelő



Dal mozgással való kísérése: szívesen mozog

Technika

Kézügyessége: jó

Anyagismerete: biztos

Eszközhasználata: jó

Az elkészített munkadarabja: szép

Rajz

Alkotáshoz való viszonya: szívesen tevékenykedik



Vizuális kifejezése: vannak egyéni ötletei


Eszközhasználata: jó

Fantáziája: gazdag

Megfigyelése: pontosak

Testnevelés:

Testi fejlődése, mozgása: mozgásigénye nagy

Részvétele a játékokban: aktív, szabályokat betartja



Mozgása: fejlett


Egyensúlyérzéke: biztos

Labdás játékokban: ügyes

Gyakorlatok elsajátítása: könnyen, segítség nélkül történik

Tehát, ha átszámolom osztályzatra, akkor 4,4 az átlaga, úgy gondolom ez nagyon jó ahhoz képest, ahogy elindultunk.

Tovább a blogra »